Monday, November 12, 2007

Red Bull

Este ora 23:30 si Rayan al meu n-are somn. Imi vine sa-i dau un rudotel sau ceva ca sa adoarma odata si sa-l pot urma si eu ca-mi pica ochii-n gura de somn. S-a culcat foarte tarziu dupa amiaza, drept pentru care s-a si trezit tarziu, iar acum pas de-l mai culca. L-am bagat in pat la ora 20:45 si de atunci face orice numai sa nu doarma. L-am pedepsit de vreo 3 ori plecand de langa el (asta dupa ce intzepenisem de-a binelea pe canapelutza lui de burete) si m-am intors mereu langa el in speranta ca poate de data asta adoarme daca ma vede. Nici poveste! Era mai vioi ca niciodata! La un moment dat l-am auzit vorbind singur sau cu autocolantele de pe pereti, Dumnezeu stie cu cine vorbea el de fapt, l-am auzit pomenindu-l pe lup (n-as putea sa va spun in ce context), apoi l-am gasit meditand in fund ca in final, pe la ora 23:10, sa-l prind dezlipind autocolantele si lipindu-le care cum s-a nimerit, unele peste altele, fara nici o noima, de facuse o varza intreaga pe pereti. Pooh era peste Tigger, intors cu burta-n jos, desi el statuse initial cu ea in sus, floricelele erau peste albinutze si invers, cangurul statea si ala cu capul in jos, proptit intr-un ghiveci cu flori etc. Ma rog, una peste alta, m-au apucat toate spumele si dupa ce am asezat alea cat de cat la locul lor (de parca mai stia cineva cum fusesera lipite initial), i-am dat voie sa se duca sa faca nani in "pac maie" (=pat mare), langa baba. Acolo e si acum, doar ca-l aud dondanind intr-una si implicandu-l pe taica-su in tot felul de discutii, care mai de care mai interesante. Acum cred ca ii povesteste "Capra cu trei iezi", intrucat aud secvente de genul: "capia, uf maie, goapa, upu poc goapa" ( in traducere libera: capra a facut un foc mare in groapa si lupul a cazut in groapa). Parca a baut o cisterna de Red Bull!
Ce sa-i fac? Cum sa-l conving ca noua ne e somn si ca din cauza lui, nici eu, nici taica-su nu putem inchide un ochi, desi suntem franti de oboseala?
I-am cerut, intr-una din incercarile mele esuate, sa inchida ochii si sa adoarma pentru numele lui Dumnezeu, iar el si-i dadea peste cap ca o mironositza si radea pe sub mustatza de-ti venea sa-l dai cu curu' de pamant sau sa-l postezi langa autocolantele lui dragi, fix pe peretele de deasupra patului, sub forma de afis.

Este ora 00: 19. Rayan a adormit! Uraaaaaa! Acum sa vad cum il iau din patul mare fara sa-l trezesc si fara s-o luam de la capat ...
Va povestesc maine rezultatul. Somn usor!


1 comment:

mara said...

hahaha, si cand te-am intrebat acum o luna pe la cat adoarme rayan, mi-ai zis ca la 9 e in pat. join the club, si eu ma lupt seara de seara cu max in continuare.