Sunday, November 25, 2007

Din nou distractie

Aseara am fost la ziua unui baietzel, mai mult prieten de-al celor mari, fost coleg de la vechea lor scoala. Doar ca afland ca au invitat si-un clown, ca multi dintre invitatii principali au si frati mai mici, l-am luat si pe Rayan cu mine, desi trebuia sa-l depun cu arme si bagaje la mama tot weekend-ul. Mi-a fost nu stiu cum sa-l privez de bucuria de a se juca printre copii, de a se bucura de clown, de a sparge baloane (vechea lui placere), de a dansa etc. Mi-a fost greu ca a stat tot weekend-ul la mine (la "muni" n-a mai fost cam de mult si mi-e ca se dezobisnuieste), mai ales ca intentionam sa-mi incarc si eu bateriile pentru saptamana care urmeaza. Dar, wie gesagt, m-am gandit ca s-ar bucura sa participe si el la paranghelie si m-am sacrificat.








No comments: