Sunday, November 4, 2007

Plimbare in Herastrau

Astazi am profitat si noi de vremea frumoasa de-afara si am dat o fuga pana in Herastrau sa ne plimbam putin, inainte de masa de pranz. Era ca pe bulevard, lumea de pe lume, agitatie, ma rog, ca intr-o zi de duminica, insorita, pe care toata lumea o asteapta cam de mult si pe care nu stii oricum cand o vei mai vedea curand. Asa ca tot romanul a iesit, cu catzel si cu purcel, sa admire peisajul tomnatic.
Ne-am plimbat mult, am vazut o gramada de veverite, altfel neasteptat de familiarizate cu lumea (am vazut-o pe una chiar "servind" tacticoasa niste alune din mana unei doamne), am calcat in toate baltile pe care le-am intalnit in cale, fara sa ratam cumva vreuna si am rascolit toate frunzele uscate din parc.
Rayan era rosu in obraji, asa cum nu l-am mai vazut de mult. Daca a fost rapciugos si a tot stat in casa in ultimele doua saptamani ...


Cu fratele lui, calare pe deja celebra caprioara ...

Si cu si mai celebrul gascan ...
Aici m-a amuzat urmatoarea scena: o fetita, cam de varsta lui Rayan, s-a dus alergand fericita catre gascan si strigand la maica-sa: "Mama, mama, ga, ga, ga!" iar mama i-a spus, de altfel foarte sigura pe cunostintele ei zoologice, ca doar deh, de-aia e ea om mare si fetita doar un copil (sau ce-a fost mai intai, oul sau gaina?): "Mami, asta nu este o gasca, este o lebada!" Si uite asa a demolat mama, in doar cateva cuvinte, toate cunostintele abia dobandite de fetita ei de vreo 2 ani care a ramas consternata, amutita in fata zburatoarei, nemaipricepand nimic.


1 comment:

mara said...

wow wow felicitari! l-am parcurs in fuga si sunt profund impresionata :))
sper sa nu ai iar probleme cu el, blogul. :))