Saturday, November 10, 2007

Koeln, Germany

Nici nu stiu ce as putea scrie despre Koeln, sunt atat de multe trairi care ma leaga de coltul asta de lume ... nu vad cum si unde as putea incepe si in nici un caz nu vad cum as putea termina ...
Fiecare vizita in acest oras rascoleste in mine foarte multe, am trait acolo momente de vis dar si agonii de neuitat, am "respirat" Koeln-ul pe de-a-ntregul inca din 1994 si de-atunci mi s-a lipit de suflet pentru totdeauna, ca nici un alt loc de pe lumea asta, desi am vazut multe.
Cunosc orasul ca pe propriul meu buzunar si de orice coltisor al lui ma leaga cate-o amintire. Este orasul meu de suflet de care ma despart de fiecare data la fel de greu si cu speranta ca-l voi revedea curand. Cat de curand!
Domul din Koeln ma infioara si acum si ma copleseste, desi l-am admirat de mii de ori de-a lungul anilor. Si acum mi se taie raspiratia de fiecare data cand ajung in fata lui. Pentru mine este un loc absolut special, cu un farmec greu de descris in cuvinte.
Am inconjurat Domul de zeci de ori, pe toate partile, m-am cocotzat pana in varful lui (509 de trepte) inca de la prima vizita, intr-un moment in care nu as fi avut voie sa fac asta dar n-am rezistat tentatiei, l-am privit din toate unghiurile posibile si de la diferite distante ... nimic nu ma poate convinge ca nu este cea mai frumoasa constructie care exista.

Atasez aici cateva poze si filmuletze cu Domul si imprejurimile lui, poze facute acum 3 saptamani cand am ajuns, probabil deloc intamplator, din nou acolo. Si spun ca nu intamplator pentru ca soarta sau altceva, nu stiu ce, a vrut ca urmatorul nostru bebe sa fie conceput taman acolo, la Koeln.
Sotul meu a avut ceva treaba in Duesseldorf, la o expozitie si m-am "lipit" si eu de el fiindca mi-era pur si simplu dor de orasul de pe Rin, desi il revazusem relativ recent, in mai. Nu aveam nimic de facut acolo, dar n-am vrut sa ratez ocazia de a-l mai vedea o data, pentru a cata oara?







1 comment:

mara said...

tu esti cu koelnul cum sunt eu cu hamburgul. mda...