Monday, October 6, 2008

Vesti bune

E 9:20 am. Bineinteles ca n-am avut rabdare si am sunat la gradi sa vad cum decurg ostilitatile. Baiatul meu a fost foarte curajos si n-a plans pana acum deloc. Era si directoarea destul de optimista si entiuziasmata si mi-a spus ca nu crede ca va avea probleme cu el daca n-a plans la inceput si nu s-a agatzat de ma-sa mare cand a auzit ca ramane acolo singur. Initial n-a vrut sa intre in clasa lui, a fost putin mofluz dar cand a aparut Razvan si-a revenit si s-a dus cu el. Acum se juca cu ceilalti copii.
Incerc sa ma calmez, sa-mi fac de lucru si sa-i las pe toti in pace pana la ora 13:30 cand ma duc sa-l iau. Ne auzim dupa!

2 comments:

Anonymous said...

Ti-am zis eu....

Anonymous said...

Andreea, te inteleg asa de bine. Si eu am niste emotii cumplite cand ma gandesc la momentul inceperii gradinitei. Bine ca inceputul a fost un succes!