Tuesday, October 14, 2008

Leapsha de la Ruxi, pardon, de la "Uschi"

Desi imi pare ca leapsha asta ajunge sa semene cu oracolele din copilarie, treaca de la mine sa raspund.
Imi pare rau ca am dezamagit-o pe Ruxi si ca nu am fost prima care sa-i preia leapsha dar ieri eram varza si n-am mai fost in stare de nimic.
O dau si eu mai departe cui vrea s-o preia, Marei, Badicilor de ex ...

Cit e ceasul? 10:42

Numele tau este? Andreea

Porecla(nickname)? N-am

Ai tatuaje? Nope

Culoarea ochilor? Caprui

Locul in care te-ai nascut? Bucuresti, Maternitatea Elias

Mincare favorita? Hmmmm ... am multe.

Ai fost vreodata in USA? Nu

Ai infasurat vreodata pe cineva cu hirtie igienica? Nu

Ai iubit pe cineva atit de mult incit sa-ti vina sa plingi? Da. De fiecare data cand am iubit am plans.

Ai fost implicat in vre-un accident de masina? Da, dar accidente usoare

Crutoane sau bacon? Amandoua sar niciodata impreuna

Zi favorita din saptamina? Sambata

Resturant favorit? N-am unul anume. Restaurantele italienesti si chinezesti

Sport favorit sa te uiti la el? Patinaj

Bautura favorita? Santal de piersici

Inghetata favorita? De vanilie

Walt Disney sau Warner Bros? Disney

Restaurant fast food favorit? N-am unul favorit

Ce culoare are dormitorul vostru? Nuc

De cite ori ai copiat la vre-un examen? De nenumarate ori (si drept dovada sta faptul ca in scoala eram numita "zeitza copiatului!" Aveam tehnici avansate.)

De la cine ai primit leapsha asta? "Uschi"

In care magazin ai fi cheltuit toti bani de pe card? Magazine pentru copii

Ce faci de obicei cind te plictisesti? Completez o leapsha de exemplu

La ce ora mergi la culcare? Very late, dupa miezul noptii

Cine o sa raspunda prima/primul la leapsa asta? Cine-o vrea

Citi dinte cei carora le trimiti leapsha nu-ti vor raspunde? N-am trimis-o nimanui anume

Care program tv nu pierzi niciodata ? Nu am asa ceva

Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant? Cu tot familionul

Ce asculti in momentul asta? Radio Romantic si gangureala lui Philip

Care e culoarea preferata? albastru

Mare sau lac? Mare

Cate tatuaje ai? Pai n-am zis ca n-am?

Ai ramas vreodata fara benzina la masina? Nu, pentru ca am condus doar vreo 3 saptamani si dupa aia m-am lasat de aceasta meserie

Ce preferi pisica sau catel? Nu mai prefer nici una, nici alta (in casa), dupa ce le-am avut pe amandoua. Si totusi parca un catzel e mai simpatic.

Ce anotimp preferi,vara sau iarna? Vara, logic

Esti solo? Nu

Esti indragostita de cineva? Da

Cit e ceasul? 10:52

No comments: