Wednesday, October 8, 2008

A doua zi

Cum va spuneam ... a plecat de-acasa ok desi s-a smiorcait nitel dupa ce s-a trezit si a zis de vreo cateva ori ca nu vrea la "ganitza". Cand a ajuns acolo insa s-a pus pe un urlat nene, a facut o criza de isterie de toata frumusetea, cu tavalit pe jos, cu smuls papucii si sosetele din picioare, cu tot tacamul. Mama a plecat plangand de-acolo si asta fiindca au "gonit-o" educatoarele dupa ce i-au explicat ca mai rau ii face daca-si prelungeste sederea prin zona. I se atarna de haine, ma striga disperat pe mine, o ruga sa-l ia acasa etc.
Imi propusesem multe pentru dimineata de ieri, cand am auzit insa ce s-a intamplat n-am mai fost in stare de nimic. Am zacut pe canapea, cu ochii atintiti la ceas.
Am si sunat de doua ori acolo sa vad cum e si mi-au spus sa stau linistita ca asa e-n tennis, ca asa fac toti, mai ales cei care in prima zi nu reactioneza in nici un fel. Cica se calmase, isi mai aducea aminte din cand in cand, se mai miorlaia un pic, mai intreba, dar per total era bine, mancase chiar si o felie de paine cu unt, deci era ok. Statea aninat de una dintre educatoare, cea de la grupa mica, unde si-a si petrecut de altfel toata dimineata.
Cand s-a dus sa-l ia muni de-acolo (caci eu n-am putut taman ieri fiindca am avut convocare la scoala la cei mari, fix la ora aia) era ok. Mancase tot la pranz, singur. L-a recompensat mama cu bomboane (era blindata pentru cazul in care Rayan mancase deja la gradi) iar eu l-am recompensat si ne-am dus cu bicicleta cea noua in parc.
A venit si cu teme pt acasa: o poezioara despre toamna, cateva cuvinte la engleza si o pagina de conversatie la germana. M-am scos!

No comments: