Tuesday, February 12, 2008

Vrednicu' lu' mama

De parca nu ar ajunge ca Rayan da cu aspiratorul prin toata casa si asta de mult, de cand abia se tinea pe picioare (insistand pana in cele mai ascunse colturi si prin cele mai inaccesibile locuri), ca sterge praful cu toata constiinciozitatea de care poate el da dovada la cei 2 ani si nici 10 luni pe care-i poseda, catzarandu-se pe ditamai scara de mie-mi sta inima-n loc cand il vad, ca spala cu mopul pe jos ca un adevarat profesionist (spre disperarea lui ta-su), ca baga si scoate rufele din masina de spalat, ca uda florile pana face lac in jurul ghivecelor, ca sterge mobila cu Pronto sau geamurile cu Clin, ca stie toate solutiile de spalat si curatat pe dinafara, ca face curat la papagali sau le da de mancare atunci cand ma-sa uita complet de ei, acum a mai descoperit inca o noua pasiune: spalatul vaselor. De doua zile se indeletniceste cu asta si o face in modul cel mai serios cu putinta. Freaca la tacamuri, la farfurii si la pahare cum eu n-as avea rabdare s-o fac nici daca m-as simti amenintata cu un pistol la tampla. Si protectia muncii e stapanita foarte bine si stie foarte exact ca atunci cand face operatii de-astea trebuie sa fie echipat cu shortzul de bucatarie sau ca manecile trebuie sa fie suflecate ca sa nu se ude pana la coate. Stie ca atunci cand foloseste spray-ul de geamuri trebuie sa stea la distanta si eventual sa inchida ochii cand pulverizeaza cu el. Cu apa la flori nu prea avem limite, facand balti sau mici parauri (la ghivecele care sunt insirate pe treptele scarii interioare) ... In rest, pot sa ma plang eu oare? Doar am un ajutor de nadejde!
Acum a mancat de pranz si am indraznit sa-i spun ca s-a facut timpul sa facem nani, iar el, incercand sa-si lege singur shortzul la spate imi spune: "mami, Ayan muta teaba". Adica ma mai slabesti?





4 comments:

Anonymous said...

Vaaaaai cat e de bestial, mor dupa el. Cu cata constiinciozitate spala vasele, e bestial. Imi venea sa pup ecranul !!!

Anonymous said...

Si frumos, si destept, si harnic...ce sa mai comentam... daca promiti ca nu esti o soacra de cosmar, as marita-o pe Mara de acum cu el. Frate, da de unde i-ai gasit sortuletul ala pe masura lui, ha?

Andreea Badran said...

@Marcela: nu-mi dau baiatul nimanui, e numai al meu! Hehehehe
Iar sortzuletul l-am luat de la Bamboo parca, dar acum un an si ceva! Si pe mine m-a amuzat ideea, mai ales ca stiam ca Rayan e foarte pasionat de treburile casnice.

Anonymous said...

Doamne ce scumpete....imi dau seama ce fericita esti ca ai un asemenea ajutor in casa,si nu in ultimul rand ca ai un asemenea ingeras pe care nu cred ca te poti supara vreodata;)