Tuesday, February 19, 2008

Lampa lui Alladin

Astazi am fost la teatru. La Tazandarica! N-am fost insa prea inspirati intrucat piesa la care am aterizat nu prea a fost pentru pici asa de mici. Stiind ca merge si Bia, am zis sa ne "lipim" si noi grupului de la gradinita ei si asa am ajuns acolo. Oricum nu stiam la ce piesa ma duc. Greseala mea!
Desi ma inarmasem cu bomboane, biscuiti, crochete, suc si banane, in ideea ca Rayan se va plictisi la un moment dat si atunci va trebui sa-i astup gura cumva, n-a fost nevoie sa apelez la ele. Copilul a stat nemiscat, impietrit chiar, nu-mi dau prea bine seama daca de placere sau de frica. Dar avand in vedere ca la un moment dat i-am simtit bataile inimii care parca, parca statea sa-i sara din piept, am inteles ca nu prea a savurat momentul. Dupa spectacol am indraznit sa-l si intreb (cu jumatate de gura ce-i drept) daca i-a placut si mi-a spus clar ca nu. Acum, sincera sa fiu, nici nu prea avea ce sa-i placa. A fost o piesa pe care nu avea cum s-o inteleaga, cu un limbaj un pic prea complicat pentru conostintele unui copil de 2 ani si 10 luni, cu unele personaje, lumini si voci destul de infricosatoare ...
Vineri am vrea sa mergem la "Cei trei purcelusi" care cu siguranta va fi mai pe placul lui. Si cu ocazia asta mai stergem si din amintirea spectacolului de astazi.
Deci aviz amatorilor cu plozi atat de mici! NU LAMPA LUI ALLADIN!

3 comments:

mara said...

si noi am fost mai demult la alladin, dar i-a placut, deshi n-a inteles mare lucru. treaba e ca NU GASESC niciodata bilete. luni la prima ora sun sa fac rezervare si mi se spune ca nu sunt. am incercat sa sun si de vineri seara ptr. sapt urmatoare, nu se poate. asa ca poate-mi spui tu mie cum faci de iei bilete la cei trei porci, ca vreau si eu

Andreea Badran said...

Eu am intrebat cum sa fac sa rezerv doua bilete pentru vineri de exemplu si mi s-a spus ca pentru spectacolele din timpul saptamanii nu se fac rezervari. Ca cica vii acolo, astepti sa intre gradinitele si apoi intri si tu. Eu o sa ma folosesc cu nesimtire de faptul ca sunt bortzoasa, o sa ma duc mai devreme si o sa le rog pe alea sa ma lase sa intru chiar daca gradinitele n-au venit inca. Si sper sa functioneze si sa le induiosez. Asta ca sa gasesc un loc mai in fata ca daca astept sa intre sutele de copii gasesc si eu un loc pe ultimul rand ceea ce mai bine ma lipsesc.

mara said...

aaa, pentru cele din timpul saptamanii... eu vb de weekend, unde nu gaseshti deloc, deloc. si unde mai pui ca am fost si vreo opt ani de zile cu un papushar...