Wednesday, February 27, 2008

Primavara?

Nu stiu daca a venit primavara, eu insa asta sper! Cand ma uit pe geam si vad atat de mult soare imi vine sa urlu de bucurie!
Rayan e si el fericit, se poate misca in voie, nu mai e incorsetat de haine groase, nu mai trebuie sa stea infofolit cu caciuli si manusi ... De cand n-am mai pus geaca groasa pe noi se simte si el in largul lui: se catzara, alearga in voie, se joaca parca mai vioi ... plus ca nu mai este un chin imbracatul de fiecare data cand vrem sa iesim din casa sau dezbracatul de fiecare data cand ne intorceam acasa.
Iesim in parc in fiecare zi, de cele mai multe ori si dimineata, si seara. Mie-mi tihneste si ma odihnesc foarte bine in orele alea. Stau pe o banca linistita, la gargara cu fetele iar copiii isi fac de lucru pe langa noi. Ne-am reprofilat pe locul de joaca cu nisip si leagane unde ni se servesc zilnic meniuri dintre cele mai variate: nisip ud, uscat, cu sau fara pietre, mucuri de tzigara si betisoare de diverse dimensiuni. Pe care trebuie sa le mancam pana la ultimul graunte de nisip. "Tooooooot mami, tot!"
Tot acolo este si un tobogan, o cabanutza-bucatarie (unde ne "gatesc" plozii), tot felul de calutzi, lei si masinutze numai bune de incalecat pana la epuizare.
Chiar ma gandeam ca un plod isi imita mama si ca poate daca m-ar fi vazut de-a lungul vremii cu picioarele-n sus, citind M.Heidegger, A.Shopenhauer sau I.Kant, sau daca m-ar fi astistat la diverse activitati artistice cum ar fi pictura, creatia de orice natura etc, poate acum ar fi avut alte preocupari. Poate i-ar fi placut cartile, ustensilele de scris sau pensulele. Dar asa ... asta vede, asta face. Cat despre citit, mami n-a mai pus mana de luni bune decat pe reviste de scandal ... Si atunci ce pretentii sa am de la bietul copil? Gateste, spala prin casa sau vase, freaca ... iar in curand probabil ca va alapta, va schimba scutece sau va adormi papusile.





No comments: