Wednesday, January 7, 2009

Premiu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Am fost certata crancen ca nu mi-am ridicat premiul mai devreme. Cand l-am vazut noaptea trecuta, era ora 12 si ceva si n-am mai fost in stare sa-l preiau. Am multumit insa. Astazi m-am luat cu altele si am uitat de el.
M-a sunat mamica de Bia si Alex si a sters cu mine pe jos ... Asa ca, mea culpa doamna, iau premiul si-l si dau, cum se cuvine, mai departe ...

Sabinei pentru ca ma tine noptile treaza si nu ma lasa sa ma plictisesc de una singura
Lui Ruxi sub forma de incurajare. Ca in curand o sa rugineasca blogu' ei.
Laurei, acestei Greta Garbo a blogurilor culinare ...
si last, but not least, lui Matei cel mic ca s-o mai mobilizam pe mami a lui sa mai scrie ca prea s-a lenevit!

Cica exista si-un regulament pe care-l gasiti aici . Cred ca un premiu e un premiu si nu trebuie sa obosesti pe nimeni cu tot felul de reguli de care multa lume n-are timp.

7 comments:

Ruxel said...

:) m-am linistit, da' nu te mai "cert" altadata.

Lala said...

Felicitari, ai un blog foarte frumos !

ruxi said...

ANDREEA,multumesc,multumesc....stiu ca blogul meu n-arata bine,stiu..stii bine ca nu ma pricep,chiar habar n-am...dar promit sa ma ocup de el....oricum la indemnul tau l-am facut....nu zic imi doream dar m-ai mobilizat:-)

Andreea Badran said...

@ ruxi: eu ma refeream la faptul ca nu scrii mai nimic pe el, nu ca nu arata bine! Ca sufera de singuratate ...

ruxi said...

Andreea,daa pai si asta stiu....dar.....

Sabina said...

sarna. m-am premiat si io

Laura said...

Esti o super-mega draguta, Andreea!!! :)
Tare m-am amuzat de descrierea facuta, hi, hi...
Mii de multumiri si pupici pentru minunatul premiu!
Am sa-l adaug chiar acum in "palmares" :P