Saturday, January 17, 2009

Happy Birthday Nour!

Inca o petrecere pentru copii ...








11 comments:

mamica de Sebastian said...

La multi ani si din partea noastra,ma innebunesc ochii lui Philip...Asa l-as smotocii

Ruxel said...

Va distrati, n-aveti treaba :)

Andreea Badran said...

Copiii s-au distrat intr-adevar, noi ... asa, mai soft!
Philip a fost insa in delir, cat era el de obosit. Ma asteptam sa fie miorlait dar daca nu s-a plimbat din brate-n brate, daca n-a ranjit la toata lumea cu gura pana la urechi, daca n-a cantat si n-a dansat ... S-au topit aia dupa el pe-acolo!
Adevarul este ca e un copil tare bun! L-as mania pe D-zeu sa zic altceva!

ruxi said...

La multi ani,la multi ani ...sa inteleg ca a fost ziua unei araboaice micute?...frumos ..dar arabeii Philip si Rayanu..tot ei sunt masters of partys...:-)

mirela c said...

Sunteti frumosi cu totii ,si cei mari sunt tare draguti cred ca esti mandra cu asemenea copii,sunt deosebiti iar tu esti o mama pe cinste!bRAVO TIE !!

alina said...

Da, măi Florina, i-l furăm pe Phillip, măcar preț de-o zi așa, că și eu mor după ochii lui!!! :))
LMA și de la noi!

Andreea Badran said...

@ ruxi: da, a fost ziua fetitei unor prieteni, Nour. Ahmed poate-i stie!

Caramel said...

E atat de frumos baietelul tau! Sa iti traiasca si sa fie sanatos si cel putin la fel de frumos toata viata!

Andreea Badran said...

@ caramel: bun venit pe la noi! Va mai asteptam si cu alte ocazii.
Dar sunt curioasa, la care dintre baietzii mei te refereai? Ca mie mi se par frumosi amandoi!
Hehehehe

Caramel said...

Amandoi sunt frumosi, asa e! Nu frumosi, foarte frumosi! Pe mine m-au impresionat mult desenele de mutrita lui Rayan, imi amintesc de o serbare la care am fost motanul, dar pe vremea mea nu erau desene si culori asa reusite!

Andreea Badran said...

@ caramel: bine, te-am iertat de data asta!;-)