Tuesday, December 30, 2008

No comment


















8 comments:

Anonymous said...

Cred ca v-ati distrat de numa. Bravo!

Andreea Badran said...

@ joalex: eu, sincera sa fiu, am cam inghetzat fiindca am fost fata isteatza si nu mi-am luat echipamentul de ski la mine ca am zis ca ma descurc si fara. Nu intentionam sa schiez, asa ca am crezut ca n-o sa am nevoie. Nu m-am asteptat sa fie chiar atat de frig (intr-o dimineata au fost chiar -14). In schimb copiii au avut tot ce le-a trebuit si n-au avut treaba.

ruxi said...

Mai,ce sa mai .....copii frumosi,peisaje la fel.....vacanta de vacanta..:-)

mamica de Sebastian said...

Superb,superb,superb

eM said...

Asa distractie mai zic!

Multumim ca te-ai oprit si la noi.

Urmarim cu interes in continuare aventurile si trairile :)

alina said...

Frumos, ne e dor și nouă de zăpadă, noi am avut Crăciun și An Nou la 30 de grade. Dar ne-a plăcut! :)
p.s. Phillip are ochii verzi? Are o culoare greu de descrifrat în poze, oricum amândoi băieții au niște ochi - de deochi vorba aia! ;)))

Andreea Badran said...

@ aievea: va mai astept si mai vin si eu la voi! Imi place!

Andreea Badran said...

@ alina: da, Philip are ochii verzi si sper sa-i ramana asa, desi sansele sunt destul de mici cu doi parinti, unul cu ochi caprui si altul cu ochii aproape negri ... poate s-au pastrat ceva gene de la bunicul lui (socrul meu care are ochi albastru-gri) sau de la strabunica lui (bunica mea care avea ochi albastri). Mi-ar placea tare mult sa-i ramana verzi.