Monday, June 30, 2008

Not yet!!!

Dragii mei, stati linistiti, n-am nascut inca. De cateva zile insa ne ocupam cu diverse lucruri extrem de interesante si palpitante cum ar fi: bagaje pentru cei mari care au plecat sambata in Liban pentru 2 luni si-un strop (deduceti de aici ca am scapat de o parte din responsabilitati, prin urmare mi-e deja mai usor), cu impachetat miile de obiecte din casa in zeci de cutii si cutiutze, saci, genti, gentutze si valize (insa fara prea multa vlaga din partea mea ... reactionez insa pozitiv la shuturile in fund care mi se dau zilnic) caci acum avem mobila in casa noua si nu mai avem nici o scuza sa habitam la vechiul domiciliu ... cu Rayan care mi-a trantit joi o amigdalita de toata frumusetea, cu patru zile de febra de la 39 in sus, cu pofta de mancare ioc (drept pentru care a slabit de poti sa-i numeri toate coastele) samd.

Maine dupa amiaza mergem din nou la control si vedem ce si cum: ori mai stam si asteptam sa-si anunte bebe venirea de buna voie, ori nastem saptamana asta si anume provocat. Suntem in saptamana 37 si, cel putin din punct de vedere teoretic, nu mai exista nici un pericol. Ne-am si intzepat constiincios cu Dexamethasone in fund pentru a-l pregati pe bebe pentru respiratia extrauterina, deci ne pregatim.
Va voi tine la curent cu mai multe detalii, nu promit insa ca o voi face la fel ca Simbad, eu neavand parte de ajutorul sotului meu care habar n-are cu ce se mananca un blog si nici timp si rabdare sa-l invat acum nu mai am. Daca vedeti ca am disparut o perioada inseamna ca s-a comis evenimentul. Keep in touch!

4 comments:

mara said...

bine, tinem pumnii stransi sa fie o nastere scurta si la obiect :)

Anonymous said...

Nastere usoara, Andreea! Mai lasa-l pe bebe sa stea in burtica nu te grabi. Noi asteptam vestile bune. Te-ai hotarat ce nume ii pui?

mara said...

@mirela: philip amir (era parca ultima varianta)...

Andreea Badran said...

Multumim tuturor pentru incurajari. Philip va fi sigur unul dintre nume, se pare insa ca va fi si Amir. Atata timp cat il pot striga Philip, nici nu mai conteaza cum il va mai chema.