Tuesday, June 24, 2008

Control

Astazi am fost iar la control si vestile nu sunt, ca si data trecuta, tocmai imbucuratoare. Adica bebe tot n-a crescut suficient de mult desi de data asta nu mai exista nici o modificare vasculara si testele doppler si non stress sunt ok. Prin urmare, daca nici pana martea viitoare cand vom merge iar la control, nu va creste cat va trebui, avand in vedere ca voi fi deja in saptamana 37, mi se va provoca nasterea. Se pare ca lui bebe nu-i prieste ceva in burtica si atunci n-are sens sa mai asteptam si sa-l lasam acolo. Nu e o veste buna avand in vedere ca eu inca mai aveam atatea planuri pentru astea 4 saptamani de sarcina ramase si daca e sa se nasca Philip saptamana viitoare, nu mai pot pune in aplicare nimic din ce mi-am propus. Dar atata timp cat totul e inspre binele lui, n-am de ales.
Astazi trebuie ca mami sa faca cate-o injectie cu Dexamethasone la fiecare 8 ore pentru pregatirea pulmonara a lui bebe (sa poata respira singur, fara probleme, dupa nastere), asta in cazul in care se va decide ca va trebui sa se nasca mai devreme.
Avem si poze cu el dar le voi posta mai tarziu intrucat acum n-am timp. Trebuie sa fug la intzepat. La noapte ma vor intzepa la domiciliu.

4 comments:

ruxi said...

ITI TINEM PUMNII!!! Vrei nastere naturala nu? BAFTA MARE!!RAYAN SI RUXANDRA .ASTEPTAM POVESTI! SOTUL TAU VA TINE LA CURENT CITITORII PRECUM MIHAI IN TIMPUL NASTERII SI DUPA PANA VENITI?

Andreea Badran said...

Merci de incurajari. As vrea nastere naturala daca se va putea si o sa ma lupt pentru asta cu toate puterile mele. Cat despre sotul meu, nu, el NU va va tine la curent ca Mihai ... el habar n-are cum e cu blogurile astea ... o sa incerc eu sa va tin la curent cat o sa pot de-acasa si sper ca si din spital, unde o sa-mi iau laptop-ul cu mine. N-o sa rezist fara ... probabil o sa fie insa un anunt fara poze intr-o prima faza.
Eu oricum mai sper ca nu se va ajunge la asta saptamana viitoare. Sper sa mai stea bebe acolo o perioada.

ruxi said...

DA ASA SA FIE!!!Utimele sapt sunt extrem de importante pt definitivarea aparatului respirator si locomotor, asa am inteles..dar oricum sunteti in afara oricarei neplaceri dupa 36 saptamani,mai periculos era inainte...,nici Ahmed HABAR N-ARE DE BLOGURI nici nu stie ca i-am comentat familia:-)...lucky me....Abia astept poze cu PHILIP pt ca cred ca e la fel de frumos ca RAYAN..din ce se vedea din ecografii...

lunna said...

maamiiii :) tine-te tare, o sa fie bine!