Tuesday, July 1, 2008

Crestem din nou

A mai trecut o zi si avem vesti pozitive, in sensul ca bebe a crescut bine in ultima saptamana, lichidul aminiotic, destul de putin la ultimele doua consultatii, aproape s-a dublat, deci lui bebe inseamna ca ii merge bine si nu avem motive sa-l scoatem de-acolo cu forta. Desi am ajuns acolo cu puternice si frecvente contractii, din punct de vedere echografic, totul pare a fi ok cu Philip. Dar ca sa nu am noroc pana la capat, a trebuit sa ma confrunt si cu o veste nu tocmai pe placul meu: si anume ca dr. Bolintineanu, cea care ma urmareste din luna a 4-a si cu care mi-as fi dorit sa nasc, va fi plecata toata saptamana viitoare din tara. O trimite clinica la un congres si nu are ce sa faca. Drept pentru care m-a pasat unei colege, Mirela Popa (despre care am citit de altfel numai lucruri bune pe net si pe diversele forumuri, dar informatii care nu ma fac totusi sa ma simt foarte confortabil, ci mai degraba usor abandonata). Solutia este una singura: ca sa nu ma apuce nascutul taman in acest interval cand dr mea nu va fi in tara, va trebui sa stau in pat, cu tratamentul prescis, sa fiu cuminte, sa nu mai mut nimic, sa nu mai car, sa nu ma mai enervez, sa nu ma mai stresez cu nimic, sa fac, vorba unei prietene, pe printesa ...

No comments: