Monday, December 17, 2007

First snow

Ieri chiar a nins cu adevarat. A nins ca-n povesti si, desi nu-mi place cand ninge (pentru urmarile pe care le lasa ninsoarea), n-am rezistat sa nu filmez un pic fulgii aia mari sau sa iesim din casa ca sa dam cu nasul de mirosul iernii adevarate. Si totusi, unde sunt iernile copilariei mele? Mi-ar placea ca Rayan si fratii lui sa se poata bucura asa cum ma bucuram eu ...
Dupa amiaza am aterizat iar la Marriott, de data asta impreuna cu un prieten cu a sa familie si mi-a tihnit si mie ... caci Rayan avea cu cine sa se joace, erau si Lana si Majd si nu prea a trebuit sa alerg dupa el ca data trecuta.
La plecare, Rayan a navalit in spatiul din fata hotelului si s-a jucat cu zapada de-abia asezata. A fost foarte incantat si eu la fel ... asta pana azi dimineata cand s-a trezit cu nasul infundat, fonfanit si plin de spume ca nu putea respira ca lumea.









No comments: