Wednesday, December 5, 2007

Pregatirile-s in toi - ep.1

De cateva zile tot prelucrez la Rayan si-i spun cum e cu moshu', cum nu vine decat la copiii cuminti, cum celor care nu sunt cuminti si care nu asculta de parintii lor le va aduce doar un batz, cum trebuie sa-si puna ghetele (la geam in cazul nostru, intrucat nu avem sobe, deci nici gura lor), cum va trebui sa-i scrie moshului o scrisoare sa-i spune ce-si doreste de la viatza lui etc.
In dupa amiaza asta, Lana a preluat fraiele si s-a asezat cu Rayan la birou ca sa-i scrie moshului. A venit, manca-l-ar mama, cu scrisoarea impaturita si stransa in pumn sa mi-o arate si chitit s-o puna in ghetutze. Eu ii pregatisem cateva perechi de ghete dar nu i-a convenit aranjamentul meu. Si-a cautat toate incaltzarile pe care le-a gasit si si le-a insirat in semicerc (de ce asa n-as putea sa va spun), spunandu-mi ca le aseaza ca un ou ...
S-a descaltat pana si de papuci ca sa fie sigur ca vor fi suficienti umblatori pe care moshu sa-i umple cu "bobo".
Mi-a repetat de 100 de ori in seara asta: "mami, ayan minte" (a se citi cuminte), ne-am facut baitza de seara, am mancat iaurtul, ne-am bagat in pat si-am adormit foarte emotzionat.

Asta e aranjamentul initial, facut de mami si care n-a fost deloc pe placul lui Rayan!

Incepe aranjamentul lui Rayan!



Asa arata el finalizat!
Sssssssssstttttttttttt !!! Dormim si-l asteptam cuminti pe mosh!

2 comments:

Anonymous said...

Ce dragutz este !!! Toti sunt cumintzi cand dorm....

mara said...

dada, si max imi corecteaza mereu toate aranjamentele. un soi de "eu stiu mai bine decat tine".