Tuesday, December 11, 2007

Sambata

Sambata dupa amiaza am aterizat la Marriott unde n-am mai fost de multicel, trebuie sa recunosc. Pana sa se nasca Rayan semnam condica acolo cel putin o data pe saptamana, de obicei in weekend. De data asta am fost doar noi doi si cu Rayan, cei mari au fost la un prieten de-al nostru. Rayan s-a integrat repede in diversele grupuri de copii de pe-acolo, s-a combinat cu niste fetite care desenau si carora ajunsese sa le dea tacticos chiar si sfaturi, apoi s-a luat la tranta cu niste baieti pe care-i impingea de zor (asta dupa ce s-a plans ca nu stiu ce baiat l-a impins si taica-su, baiat destept, i-a spus ca trebuie sa se apere si sa-i impinga si el la randul lui), a facut curatenie printre plantele mai mult sau mai putin artificiale de sub scari, la un moment dat a disparut chiar, ceea ce va dati seama ca am bagat-o rau de tot pe maneca. El plecase de langa noi, coborase la parter, s-a dus pe la receptie (Dumnezeu stie ce-a facut pe-acolo!) dupa care a revenit linistit, numarand pe traseu toate decoratiunile de Craciun ce se aflau de-a lungul scarilor. Anyway, m-am linistit cand l-am vazut urcand scarile pentru ca era o asemenea debandada acolo (o receptie, o nunta,zeci de oameni la mese, plus o droaie de plozi care alergau de colo colo) incat i se puteau intampla multe. La final am ajuns la concluzia ca suntem niste parinti iresponsabili si basta. Nu suntem in stare sa ne supraveghem copilul.

Rayan a comandat pentru prima oara in viata lui ceai cu miere, l-a baut ca un om mare, de-ai fi zis ca face asta in mod regulat. Ma rog, una peste alta, cu toata disparitia lui si panica noastra, ne-am mai relaxat si noi un pic, asa cum se cade unor oameni, sambata seara.











5 comments:

mara said...

da' ce faceati la meriot sambata seara? nunta?

Andreea Badran said...

Nu draga, am fost sa bem o cafea, respectiv un suc si sa se joace Rayan.
Inainte mergeam foarte des acolo, acum n-am mai prea ajuns ca deh, responsabilitatile, lipsa de timp, lipsa de chef ...

Anonymous said...

ostilo

Andreea Badran said...

Si aici ai navalit ostilule ????

mara said...

asa, carevasazica "sa bem o cafea la meriot" :)