Friday, January 4, 2008

Merry Christmas

Iata ca a venit si Craciunul... Anul asta a zburat incredibil de repede si parca mai ieri despachetam cadourile de la Craciunul celalalt ...
Ca de obicei, Craciunul l-am sarbatorit cu muni, tata si Ada, de data asta insa la muni acasa. Avand in vedere ca mami are deja burtica cam mare, de misca din ce in ce mai greu (cred ca de data asta o sa am, la final, un ditamai burtoiul), muni a zis ca sa nu ne mai complicam la mine cu sarbatorirea Craciunului, sa nu-mi mai complic existenta cu pus si strans de mese, cu cumparaturi etc si a venit cu propunerea de a ne aduna la ei. Zis si facut! Mie mi-a convenit de minune fiindca, intr-adevar, pentru mine ar fi fost un efort foarte mare, mai ales ca noi nu suntem o familie tocmai mica.
Am carat, cu greu, toate cadourile acolo, l-am imbracat pe Dragos (prietenul Adei) in Mos Craciun (si trebuie sa recunosc ca actor fiind de felul lui, si-a jucat foarte bine rolul) si ne-am pus pe treaba: pe impartit si savurat cadourile (foarte numeroase, ca de obicei!), pe mancat 7 feluri de bunatati facute de muni si mami (care a fost responsabila cu sarmalele si anul asta), pe povestit verzi si uscate ... pana pe la 2 dimineata.
Am invitat-o alaturi de noi si pe Dana, cea mai veche prietena a noastra si pe care am adus-o aproape cu forta acolo ... pana la urma sper ca n-a regretat si s-a simtit bine.
Rayan, desi initial era foarte nerabdator sa-l vada pe mos, s-a cam speriat intr-o prima faza, a si plans putin, dar pana la urma, cand a vazut el ca e rost de multe cadouri, s-a mai linistit.

O sa va las sa vedeti pozele.






No comments: