Wednesday, March 26, 2008

Intalnire ...

Am ajuns pana la urma si la ecografie ... si la timp!
Astazi l-am vazut pe bebe bine, bine, in toata splendoarea lui ... e un bebe zdravan, mai mare decat varsta lui gestationala, seamana leit cu Rayan (daca e sa compar cele doua mutritze din cele doua ecografii morfofetale, zici ca sunt unul si acelasi bebe ... pana si forma capului este la fel), e sanatos, are tot ce-i trebuie si la locurile potrivite, e activ, ne-a si salutat militareste la un moment dat, ridicand mana dreapta, a durat insa foarte mult pana si-a aratat ce are el mai de pret ... ceea ce Rafic a si comentat repede ca e un bebe rushinos, mai pudic, deci, prin urmare, e fata. Asta ca sa ma tachineze pe mine ca doar stia foarte exact ca-i baiat! Anyway, mi s-a mai luat o piatra de pe inima si am mai trecut un hop. Am avut emotii si de data asta, trebuie sa recunosc!



Aici, nu ca-i al meu, dar e chiar frumos!
Stiu ca o sa ziceti ca sunt dusa, dar sa incercati numai sa ma contraziceti !!!

4 comments:

Anonymous said...

Chiar frumushel !!!

Anonymous said...

Andreea, e superb! M-au emotionat fotografiile.

Andreea Badran said...

@Mirela: da, asa e! Si mie mi se pare ca-i frumos ...

mara said...

mdea, si eu m-am cam emotionat. si mi-ai facut pofta :)