Thursday, March 20, 2008

De ce plang chitarele ...

De unde o fi furat aceste miscari de-a dreptul "profesioniste" nu stiu, cert este ca asa l-am gasit ieri dimineata in camera, dupa ce m-a rugat sa-i pun cd-ul cu "bate vantu' funzeie" si cu "pupupu". Statea in fata combinei muzicale, se uita fix la ea de parca era televizor, si-a improvizat o chitara dintr-o cutie cu mostre de furnir de-a lui ta-su si s-a pus pe cantat la chitara si dansat ...
Era liniste si chiar ma miram ce mai "crosheteaza" fiul meu de nu-i aud glasciorul. M-am repezit la usa si cand colo ce sa vezi: el chiar nu facea nici o tampenie ... era chiar foarte pashnic. Mi-am putut asadar permite chiar sa stau vreo jumatate de ora la calculator fara griji.

4 comments:

Anonymous said...

Rayan e un scump. Ce parere are despre fratele pe care o sa-l aiba?

mara said...

aha, aha, deci inca un dansator :)

Andreea Badran said...

@Mirela: eh, el pare ca se bucura, ca e interesat de ce se intampla in burtica acolo, din cand in cand pune urechea pe burta mea si-mi spune ca bebe da cu picioarele, ca doarme ... ce-o fi insa in sufletzelul lui nu stiu ... Eu fac tot posibilul sa-i povestesc cat mai mult, sa-l pregatesc, sa-l averitzez ca mami o sa-l iubeasca la fel de mult, ca o sa am nevoie de ajutorul lui in calitate de frate mai mare si mai priceput ... Sa vedem dupa ce s-o naste cum va reactiona. Eu cred ca va suferi enorm dar o sa fac tot posibilul sa nu-l ranesc in nici un fel. O sa incerc, pe cat posibil, sa-i acord acelasi timp si aceeasi atentie pe care i le acord acum si sa nu-l fac sa se simta abandonat nici o secunda. Sa vedem si daca imi va reusi asta ca nu va fi usor sa nu schimb nimic din atitudinea mea fata de el.

Anonymous said...

E un dulceeeee !!!! E ginerica al meu !!!!