Friday, March 28, 2008

Dictionarul explicativ al limbii Rayan-iene, part. 2

Am mai cules cateva cuvinte din repertoriul lui Rayan, omise data trecuta:

moca = morcov
cavetzi = castravetzi
cafot = cartof
cumpa = cumpara
bina = albina
pici = lipici
cuiu' = shurubelnitza
nip = nisip
tena = lanterna
paie = palarie
mina = lumina
pensa = pensula
puca = pushca

picii = piticii
voaie = vrajitoare
(un foc - doi foci)
cuia = caciula
petele = peretele
shubu' = shurubul

pulash = iepuras
shampi = shampanie (am ras de m-am cracanat cand, spunandu-i ca va veni ziua lui, ca-i voi face tort, ca va sufla in lumanari, ca lumea-i va canta multi ani traiasca, mi-a spus ca va bea si "shampi")

2 comments:

Ruxel said...

Ce misto e widget-ul ala .....

Andreea Badran said...

Da, si mie mi-a placut mult ... si sa vezi ca bebele isi schimba aspectul in functie de cum arata el in realitate ...