Friday, October 23, 2009

Latest news

Rayan e bine, nu a mai facut febra de doua zile, mai tuseste dar nu asa de nasol, in schimb a fost mult prea darnic si i-a dat viroza si lui Philip. Chestie la care nu ma asteptam, recunosc, desi am fost avertizata de pediatru ca mizeria asta e extrem de contagioasa.
Deci Philip s-a culcat cu 38,7, usor ragusit si mucios. Sa vedem ce va urma!
Right now se aude, stereo, din cele doua camere, tusea lor simultana. Very funny!
Si am mai ramas si singura vreo 2 saptamani intrucat sotul din dotare face un mic tur al Europei si al Orientului Mijlociu. Asta e cel mai funny!

3 comments:

G. said...

Groaznic! Imi pare rau pt voi. Si noi am folosit aerosolii cu succes. Insa fara masca de nas pt Vladut....ii tineam eu direct sub nas butoiasul de medicamente in care era defapt doar ser fiziologic cam 15 minute.

mamica de Sebastian said...

Sanatate maxima

papadie said...

Multa sanatate. La noi e aceeasi situatie. A mica a trecut peste cu Cefuroxim ca dupa cinci zile de antibiotic sa faca 39 de grade. Pediatra a zis ca e viroza si ca aia de la spital ne-au dat absolut inutil antibioticul. A mare e ragusita si tuseste caineste de vreo saptamana. Nu a facut febra. Eu...am avut 39, am luat antibiotic doua saptamani la rand si acum am sinuzita cronica. E o viroza "predispusa" la suprainfectari din astea nasoale. Rabdare, ceai, lamaie, paracetamol si nurofen!