Saturday, September 12, 2009

Seara de teatru

N-am mai fost de foarte mult timp la un spectacol de teatru si o spun cu mare tristete. In seara asta insa mi-am permis acest lux si am fost la premiera spectacolului "Toti fiii mei" de Arthur Miller, in regia lui Ion Caramitru. Distributia nu este deloc de neglijat: Victor Rebengiuc, Sanda Toma, Dragos Stemate, Costina Ciuciulica, Dorin Andone, Vivian Alivizache, Ioan Andrei Ionescu, Gavril Patru si Irina Cojar. Scenografia e semnata de Dragos Buhagiar. Chapeau!
Asadar vi-l recomand si voua cu drag, este spectacolul care deschide stagiunea la TNB si chiar merita vazut. Pe mine m-a emotionat foarte mult.
Urmatoarele reprezentatii sunt pe 13, 26 si 27 septembrie si pe 2 si 3 octombrie 2009.


2 comments:

Unknown said...

doamna badran ati luat-o razna?:))))
atata culturalizare intr-o singura lunaaaaa!!!!
sa nu dauneze doamna:
))))))))))
bine ca ai8 avut cu cine lasa puiii... cred ca a prins foarte bine.

Andreea Badran said...

Da doamna, uite am decis sa mai fac si de-astea. Aproape 5 ani de schimbat scutece, de gatit si stat pe-acasa, doar pe-acasa mi-au cam ajuns. A venit timpul sa mai schimb si eu cate ceva, pe ici pe colo, prin partile esentiale. Si da, mai vreau sa fac si lucruri de-astea, sa ma mai ocup si de mine, de el, de noi doi.