Wednesday, February 25, 2009

Un fluture care se uita in oglinda

7 comments:

alina said...

opera lui rayan?? foarte frumos! :))) (inclusiv explicația!)

Ruxel said...

Interesant :).

Andreea Badran said...

@ alina: da, este opera lui! Si mie mi-a placut explicatia lui foarte mult!De fapt de-aia am si ales sa postez desenul. Suna intr-un fel ... nu stiu cum!

Unknown said...

E demential fitu, scumpul de el. Un pupic mareeee de la mine si Ioana. Ha! Ha! Ha!

raluca said...

genial rayan! explicatia m-a dat pe spate...cateodata mi-ar placea sa vad ce e in capsoarele lor. mi se pare ca e mult mai mult decat credem noi

Ruxel said...

@Gabi: te rog nu mai folosi cuvinte ca "demential" draga, ca se sesizeaza oaresce persoane ca nu avem decat cuvinte "demente" sau mai stiu eu cum la adresa copiilor!!! Am zis! :))

Unknown said...

intreaba-l si daca a fost incantat de ce a vazut...

fluturele... in oglinda :))))