Friday, February 27, 2009

Sase motive recente de a zambi

S-au aglomerat nepermis de mult lepshele astea, nu credeti?
Cu toate astea, le preiau pe cele doua de la Bogdana si apoi iau o pauza mai lunga de lepshe ca am cam obosit. A fost o avalansa de lepshe in ultima perioada ...

6 zambete

1. Nasterea micutzei Anastasia
2. Fatza smecheroasa a lui Philip de fiecare data cand rade cu gingiile la vedere
3. Mutra inocenta a lui Rayan cand face cate-o tampenie si incearca apoi s-o ascunda sau s-o dreaga
4. Multe dintre comentariile voastre de pe blog
5. Anumite bloguri la care nu numai ca zambesc, dar rad de cele mai multe ori in hohote
6. Atitudinea lui Rayan atunci cand vorbeste la telefon, invartindu-se, pretzios, prin toata casa si gesticuland ca un om mare
7. Minutele mele de liniste, seara, cand dorm toti puii si se aude linistea plutind prin casa

2 comments:

Unknown said...

hmmm, ce bine ai spus-o pe ultima... ma regasesc, pana la ultima virgula!

si hai nu te mai plange, ca sigur ti-a venit cel putin un zambet pe buze gandindu-te la ce te face sa zambesti :)

ma bucur si ca fii-mea nu e singura care isi da importanta de executiv atunci cand vorbeste la telefon... in plus noi mai efectuam niste rasuciri de bucle, si luam o pozitie strategica, cu coatele pe marginea fotoliului :))

Andreea Badran said...

Da, am zambit, recunosc! Mai mult mi-a placut insa leapsha cu cadourile. Acolo chiar am retrait niste treburi ...