Monday, August 4, 2008

Minunea se intampla totusi

Acum doua ore am aflat ca Leonard Cohen vine totusi la Bucuresti, pe 21 septembrie 2008. Am verificat repede informatia, s-a confirmat peste tot, inclusiv pe site-ul oficial al lui Cohen, ceea ce mi-am si comandat bilet, asta ca sa fiu sigura ca nu ratez momentul. Ce-i in mana nu-i minciuna! Si mi-am luat bilet de premianti, asa cum ii shade bine unei fane disperate si cum n-am mai facut-o pentru nimeni niciodata. Sic! Abia astept sa-l vad!
Pentru doritori si necunoscatori, biletele se gasesc pe http://www.bilete.ro/ si se pot comanda cu plata la livrare (ramburs).

6 comments:

Simbad said...

grozav! vreau si eu! dar cu copilul mic si hranit la san ce facem?

Anonymous said...

Bravo dragutza.......

mara said...

bravo, chiar m-am gandit la tine cand am aflat ca vine. cred ca merg si eu, am avut o pasiune in tinerete pentru el :))
@simina: rezerve de lapte de mama la frigider ;)

Simbad said...

la chestia cu rezerve ma gandeam si eu. am pompa de san si sterilizator dar inca nu m-am incumetat sa le folosesc.

Andreea Badran said...

@ simbad: mai mult ca sigur ca o sa ma mulg cu spor si o sa-i las rezerve la congelator. If not, n-o muri daca o manca in seara aia un biberon de nan, nu? Am mai facut intr-o seara figura asta cand am intarziat foarte mult acasa si n-a avut mama incotro: a trebuit sa-i dea praf. L-a scuipat initial, s-a strambat dar pana la urma l-a mancat cand a vazut ca nu mai vine tzatza.
Asa ca hai si tu/voi.Cu ocazia asta poate ne si cunoastem! Mai dam sfoara-n tzara si poate adunam un sector intreg de lauze. Iti dai seama cum ar fi sa-i ajunga si lui Cohen la urechi asta ... Hehehe

Anonymous said...

Andreea, cred ca esti tare fericita!