Thursday, August 13, 2009

Asalam aalekum

Nu, nu va bucurati prea tare, nici eu n-o fac. Am net dar e pe sistemul dial- up, merge ca un melc si ala in coma si ma umplu de spume asteptand minute in sir sa mi se deschida o fereastra, un mesaj, o poza, un mail ... Asadar, cum stau destul de prost cu nervii, ma las pagubasa.
De doua zile ma chinui sa downloadez messenger-ul de exemplu, e imposibil datorita vitezei "naucitoare" a conexiunii. Ca sa nu mai vorbim ca cele 2 laptop-uri ale noastre nu au modem sau ceva, habar n-am ce, si prin urmare nu se poate face conexiunea de internet pe ele, fiind nevoiti sa imprumutam un jaf de laptop, vechi si ca vai de mama/stelutza lui, care dupa ce ca e cum e, mai e si plin de tot felul de jocuri si supraincarcat cu diverse alte rahaturi.

Vroiam numai sa va spunem ca suntem bine, ca astia mici sunt fericiti, ca se joaca de dimineata pana seara, cu pauzele de somn de rigoare of course, ca toata lumea e topita dupa Philip care se plimba de la unul la altul in brate, deci voi veni cu el super mega rasfatat acasa, ca e cald, foarte, foarte cald, ca 6 ore avem curent electric, 6 ore n-avem curent, deci nici aer conditionat non stop nu servim (alta sursa mai mult sau mai putin permanenta de spume pentru mine), ca ieri am fost la mare, ca Philip mai are doi dinti la vedere si anume sus, ca e din ce in ce mai curajos si incepe sa mearga din ce in ce mai mult singur, ca totul e de fapt asa cum ma asteptam. Nu ma pot plange foarte tare totusi, recunosc. Mi-e relativ bine, Rafic si familionul ma ajuta mult cu plozii, mi-i mai iau de pe cap si ii duc in gradina la neamuri, in timp ce eu mai trebaluiesc sau ma mai odihnesc in casa ...
Profit de faptul ca nu am conditii prielnice de pierdut vremea pe net si citesc, chestie pe care aproape ca o uitasem. Mi-am luat cu mine doua carti savuroase, oarecum de specialitate as zice si ma delectez cu ele.
Daca ma mai tin neuronii, aia doi cati au mai ramas, daca nu se supraincalzesc si nici nu fac eu poc, poate va mai scriu. De poze nici nu poate fi vorba pana nu ajung in tara. Asta cred ca i-ar mai trebui laptop-ului astuia ...
Va pup pe toti si ne mai "vedem" cu siguranta.
Bkhaatorkon! Pe curand!

6 comments:

crina said...

Ce bine ca mai dati si voi semne de viata. Ne e tare dor de voi si abia astept toamna ca sa- l vad pe Philip fugind. va pupam

Ruxel said...

Hai lasa-ma! Cand am dat cu ochii de o postar enoua la tine, am crezut ca nu vad bine :)))). Aceasta postare este nesperata, astfel incat nu intarziem sa va pupam, sa va spunem ca ne e dor de voi si ca abia asteptam sa va intoarceti.
Tot familionul Visan pupa intreg clanul Badran!

alina said...

Va pupam si va asteptam cu poze!

Unknown said...

Asteptam pozele si noi nazbatii!

G. said...

Chiar imi era dor sa mai citesc ce mai faceti. Nu te lasa! Fii tare vei invinge lentoarea net-ului si vei reusi sa aduci multe zambete cand blogul tau va fi citit.

Loredana said...

vacanta placuta sa aveti!