Monday, May 25, 2009

Self portrait

13 comments:

Sabina said...

fain duamna! u can...canon!!

G. said...

Ce imi plac pozelea astea! Felicitari, ti-a iesit foarte frumos!

G. said...

Felicitari, ti-a iesit o fotografie foarte frumoasa!

Andreea Badran said...

@ sabina: da, e o super "scula" si un super obiectiv! Pacat ca nu ma pricep eu sa le folosesc ...

@ georgiana: merci frumos. Si mie mi-a placut lumina!

Unknown said...

Este absolut dementiala!
Jos cu palaria doamna:))
De unde ai achizitionat mega scula lu' matale doamna?
In particular imi spui si ce masina trebuie sa vand ptr achizitionare. da!:))

Unknown said...

Auzi doamna dar asa ai vrut matale' sa-ti acoperi toata fata, sprancenele se incadreaza misto cu aparatul:))
Poti sa-l porti asa ca iti vine bine:))

Andreea Badran said...

@ gabi: doamna, scula e primita cadou acum vreo 2 ani! Obiectivul e vechi, de la un canon cumparat acum vreo 13 ani. Asa ca nu stiu cat costa. Intreab-o pe Bogdana ca are si ea una la fel, mai putin obiectivul asta. Si mi se pare ca si Raluca are unul la fel. Si daca nu ma insel si cealalta Raluca. Si asta vad ca e o moda in Ioanid, dupa sling-uri si shalvari.

Unknown said...

AAAAA e tot ala de care mi-a povestit Badranu sotul lu matale (asta daca uiti cumva:)))
Doamna am crezut ca e achizitie, prospatura:)))
Pe aista il stiu!!!
Oricum f tare fotografia, am mai zis stiu... nu tipa la mine:)))

Andreea Badran said...

@ gabi: asa, asa, ala e. Uitasem ca ati vorbit despre el. Acum mai vii de-acasa! Adica tu chiar crezi ca eu imi cumpar cate-un aparat foto pe sezon?

crina said...

Frumos Andreea! Nu inteleg insa de ce nu l-am vazut in parc? Sau a fost si l-am ratat? Shalvari? A zis cineva shalvari?

Fata cu mânuşi portocalii said...

Moaaamaaa! E atat de frumoasa poza... Ai prins o lumina extraordinara!

Danesia said...

Doamna! Ce mai faceti?!? Stau cititorii aici inrosesc firul la net si asteapta vesti de la d-voastra si abia de mai puneti o poza si doua randuri!

Andreea Badran said...

@ fata cu manusi: multumesc! Si mie mi-a placut mult lumina!


@ crina: nu stiu daca l-am luat vreodata cand ai venit si tu ...

@ danesia: vine, vine doamna, dar am avut o perioada extrem de agitata!