Wednesday, October 8, 2008

Philip spune ma-ma

Nu, nu sunt dusa cu capu' asa cum poate credeti! Am crezut ca n-aud bine dimineata si ii povesteam Ruxandrei pe messenger ce aud ... Philip spunea ma-ma! Mi-a spus ca e inconstient si ca se poate ca un copil de nici 3 luni sa zica ma-ma. Dar chiar si inconstient, nu e oare prea devreme? Nu-mi mai amintesc la ce varsta a spus Rayan prima oara baba (ca el a servit intai baba si apoi mama), dar cu siguranta nu atat de devreme.
Ca sa nu va mai zic ca de vreo saptamana se chinuie sa se ridice. Se screme pana-i ies ochii din cap. Nici asta Rayan n-a facut-o atat de devreme.

Am plecat apoi la gradi sa-l iau pe Rayan si cand m-am intors, mama ma astepta in curte sa-mi zica: "tu stii ca Philip spune mama?" Am incercat sa-l filmez dar n-am reusit sa-l surprind spunand clar. Culmea e ca spune ma-ma atunci cand te apleci peste patutzul lui si-i repeti si tu de cateva ori ma-ma.
Ieri il exersa pe "b" si nu auzeai decat bi-bi-bi.
Pana diseara sper sa postez si filmuletzul ca sa va convingeti ca nu vorbesc avioane.

No comments: